The Great Hunt
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

I forgot my password

ВАЖНИ ТЕМИ
Latest topics
» I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Icon_minitime1Fri Feb 23, 2018 1:07 am by Maola.

» Вземане на герой-бог
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Icon_minitime1Wed Feb 21, 2018 6:25 pm by Maola.

» Heart Afire
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Icon_minitime1Sun Feb 18, 2018 8:03 pm by Eliss

» Търся си врагове
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Icon_minitime1Sun Feb 18, 2018 9:17 am by -Adrian;

» In my chaotic world
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Icon_minitime1Sat Feb 10, 2018 3:29 pm by Maola.

» 'Cause there's a spark in you
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Icon_minitime1Thu Feb 08, 2018 2:48 pm by Maola.

» Rule number one, is that you gotta have fun But baby when you're done, you gotta be the first to run
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Icon_minitime1Tue Feb 06, 2018 2:09 pm by Eliss

» Търся си другарче за гиф/семи-пара РП
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Icon_minitime1Tue Feb 06, 2018 2:00 am by Eliss

» New Kind of Animal
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Icon_minitime1Mon Feb 05, 2018 11:06 pm by Eliss

Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

[ View the whole list ]

Most users ever online was 31 on Sat Sep 23, 2023 8:12 am
staff;
hilda; admin; fc: elle fanning;
adrian; admin; fc: andy black;
maola; global mod; fc: gal gadot;

Гласувай за мен в BGTop100.com
Гласувай за мен в BGTOP

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith

2 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Empty Re: I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 8:39 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Tumblr_inline_o6zndj0WQP1tsp6qt_500
Извъртях очи с досада. Не ми беше ясно какво й става на Маола, а никак не вярвах, че й пука за който и да е. - Защо си се загрижила толкова за мен и какво те кара са мислиш, че можеш да ми помогнеш? - попитах я, защото искрено казано ми беше любопитно да разбера каква е причината й. Знаех, че не съм аз, имаше нещо друго.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

XP XP : 195
Създаден : 2018-01-28

Back to top Go down

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Empty Re: I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 8:42 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Cdabcf0b4168df9dc0510dd5e9b51664
Защото съм била на твоето място. *призна накрая, а чертите й се напрегнаха леко*
Не обичаше да си припомня миналото. Не обичаше и да говори за него. Беше прекалено болезнено. Никой не знаеше това, което тя бе напът да разкаже на демона.
Maola.
Maola.
I'm not bossy, I'm the boss.

XP XP : 141
Създаден : 2018-01-18

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 8:46 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Giphy
Какво каза? - за миг се запитах дали не се шегува, но в погледа й нямаше следа от подигравка. - Обичала си смъртен? - не беше за вярване, че тя бе способна да се влюби истински, но кой бях аз да го казвам? Егоцентричния ти алчен демон, който успя да се омая от обикновена смъртна. Сега дори намирах за неправилно да нарека Елизабет обикновена. Тя отдавна спря да бъде такава за мен.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 8:49 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Giphy
Беше отдавна, но още го помня, сякаш беше вчера.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 8:53 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Giphy29
Какво опитваш да ми кажеш, Маола? Просто карай по същество. - нещо пи подсказваше, че какво ти да се готви да ми каже, нямаше да ми хареса. Усещах, че не искам да знам повече за нея и миналото й, но трябваше да разбера повече за собственото си състояние. Факт бе, че бях корабокруширал в непознати води и не можеш да се измъкна без чужда помощ. А тя вече бе преминала през този океан.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 8:55 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Tumblr_ousk0s71Ze1r2aobgo2_540
Никога не се бях чувствата така преди. И знаех, че не беше просто привързване. Тогава се разрових в Свещената книга на боговете, която важи за всички същества в небесата. И разбрах, че за да бъда с него трябваше да се от кажа от всичко, което съм. Но не това беше основният проблем.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 9:05 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Giphy30
Тогава? - попитах с вече затаен от напрежение дъх. Не исках да прекъсвам разказа й, но тази пауза беше прекалено дълга, а всяка нейна дума сякаш се забиваше като кинжал в сърцето ми.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 9:08 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Tumblr_ogakdzyEsj1uuxzsno2_540
Престъпването на забраната боговете и полу-боговете да се откажат от всичко и да заживеят като обикновени смъртни си има цена. Тя винаги е била да гледаш как онзи, когото обичаш, умира бавно, докато ти си безсилен да направиш нещо.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 9:16 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Hurt-and-Angry-Klaus-3x09-4x12-klaus-33487229-250-250
Не разбирам какво ми казваш. - разбирах, просто не исках да го приема. Това беше истината, вече не исках да знам нищо. Исках само да се върна при Елис и да я обичам, дори тази любов да ми отнеме всичко. Но нещата не стояха така просто... по дяволите!
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 9:21 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Sidebargal2
За да си с тази жена, Елизабет, трябва да се откажеш от собственото си начало и същност. От това да си демон.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 10:04 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 S-ab6941b3c00583b41aa1c2fdc261954f1c044a78
Искаш да кажеш, че това включва всичките ми способности, дори крилата ми? - трябваше да призная, че не бях готов да жертвам всичко. не можех да си се представя без нищо, без това, което съм. В представите ми беше страшно, дори ужасяващо. Щях да бъда смъртен, който не би могъл да я защити от нищо и никой. Нямаше да мине ден без да ме е страх, че ще я загубя. Щях ли да мога да живея по този начин?
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 10:11 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Tumblr_ofkog8jqdc1v3mslvo3_400
Да, както и дълголетието. Всичко. Всичко, което си сега. И знай, че веднъж заживееш ли в света на смъртните, дори и ако останеш повече от позволеното, никога няма можеш да се върнеш тук, в небесата.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 10:38 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Tumblr_inline_p0ry6qxFWi1qa2gnz_540
И ми казваш също, че дори да се превърна в обикновен смъртен, щастието ми няма да продължи дълго?
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 10:42 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Ede0a9e5b018c0bc7b5c38b5250446d1
Да, ще я гледаш как умира. Бавно и мъчително. Това е...нашето проклятие, което ни спира да се свържем с хората. Създадени сме единствено, за да сме им като пътеводна светлина, или в твоя случай - пътеводен мрак.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 11:11 pm

Това..това е... не знам какво е, по дяволите! - имах нужда да изпсувам. Това не беше поносимо. С десетилетие се проридавах със смъртните и това как никой то тях не успяваше да понесе горчивата истина за себе си и живота. И ето ме тук, на същото това стъпало. Без изход. Трябваше да се разсея веднага, за да не изпадна в криза. - И какво стана с теб и човекът, в когото се влюби?
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 11:32 pm

След като погледнах в бъдещето и видях какво щеше да се случи, ако се бях отказала от безсмъртието... Бях принудена да изтрия спомените му, за да може той да продължи живота си без мен.
Почувства се сякаш отмести един от огромните камъни, които беше носила цяла вечност. Никога не беше съжалявала за избора си, нито този на сърцето, нито този на разума, но споменът й тежеше.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Wed Feb 14, 2018 3:12 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Tumblr_mx503zAC391qdoecso3_250
Не си ли потърсила друг начин? Някаква вратичка..?- едва след като зададох въпроса си, осъзнах, че е прекалено глупав. Погледът й ми бе разкрил всичко. Естествено, че беше търсила вратичка да е с човекът, когото обича. Кой не би?
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Wed Feb 14, 2018 8:38 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 Tumblr_ozjmiokzdp1qg9n11o1_400
За теб има една вратичка. *каза, сещайки се за видяното в спомените му* Можеш да я превърнеш в демон. Нали това е бил първоначалния ти план.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Sun Feb 18, 2018 9:54 am

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith - Page 2 3141778606_1_14_YZ1Fzjj3
Може би, преди да прецакам всичко като се влюбя в нея. - изсумтях горчиво, прокарвайки нервно ръка през косата си - Не бих могъл да я превърна в чудовище като себе си.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Fri Feb 23, 2018 1:07 am

Не мога да повярвам, че си се променил толкова. Това изказване не е в твой стил.
Тогава? Просто ще се откажеш от нея?
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum