The Great Hunt
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

I forgot my password

ВАЖНИ ТЕМИ
Latest topics
» I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Icon_minitime1Fri Feb 23, 2018 1:07 am by Maola.

» Вземане на герой-бог
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Icon_minitime1Wed Feb 21, 2018 6:25 pm by Maola.

» Heart Afire
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Icon_minitime1Sun Feb 18, 2018 8:03 pm by Eliss

» Търся си врагове
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Icon_minitime1Sun Feb 18, 2018 9:17 am by -Adrian;

» In my chaotic world
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Icon_minitime1Sat Feb 10, 2018 3:29 pm by Maola.

» 'Cause there's a spark in you
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Icon_minitime1Thu Feb 08, 2018 2:48 pm by Maola.

» Rule number one, is that you gotta have fun But baby when you're done, you gotta be the first to run
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Icon_minitime1Tue Feb 06, 2018 2:09 pm by Eliss

» Търся си другарче за гиф/семи-пара РП
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Icon_minitime1Tue Feb 06, 2018 2:00 am by Eliss

» New Kind of Animal
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Icon_minitime1Mon Feb 05, 2018 11:06 pm by Eliss

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]

Most users ever online was 31 on Sat Sep 23, 2023 8:12 am
staff;
hilda; admin; fc: elle fanning;
adrian; admin; fc: andy black;
maola; global mod; fc: gal gadot;

Гласувай за мен в BGTop100.com
Гласувай за мен в BGTOP

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith

2 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Empty I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith

Post by Maola. Sun Feb 11, 2018 11:10 am

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Wonder%2Bwoman%2Bhumanity
Ангелите те взели! Какво ти се е случило?
Не сдържа възклицанието си. Маола не бе виждала демон в такова състояние. Буквално никога. Не можеше просто да го подмине, докато любопитството я убиваше.
Maola.
Maola.
I'm not bossy, I'm the boss.

XP XP : 141
Създаден : 2018-01-18

Back to top Go down

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Empty Re: I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith

Post by Mammon. Sun Feb 11, 2018 11:17 am

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith HNxOeKP
Зловещ смях се откъсна от гърдите ми. Едвам можеш да отговаря очи, но и не желаех. Докъде стигнах, да бъда съжаляван от една проскубана котка? Едвам успях да постигна недостижимото - бях респектиращ дори за боговете, но ето че всяка звезда си имаше своето падение. И беше меко казано болезнено. Посмях се сам на себе си, въпреки изгарящите рани, нанесени от другите демони. Това ме принуди да избягам от Синдор, дори се съмнявах, че отново ще мога да се завърна там. - Бяха много, твърде много. Просто ми се нахвърлиха. Всеки искаше парченце от мен..
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

XP XP : 195
Създаден : 2018-01-28

Back to top Go down

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Empty Re: I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith

Post by Maola. Sun Feb 11, 2018 11:26 am

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Giphy
Как ли си сгафил, за да не си добре дошъл в царството на греха? Да не си се замонашил в света на смъртните?
беглият й опит за шега свърши отново със сериозен тон и поглед. Знаеше, че на него въобще не му беше до шегите, които по принцип си разменяха, когато се засекат. Маола обаче не умееше за съжалява или съчувства особено, така че предпочиташе да разсейва съществата от мъката и тревогата им, вместо да им го напомня.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Sun Feb 11, 2018 11:35 am

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Anigif_enhanced-buzz-21456-1363210419-16
Проклетницата умееше да разчупва леда. Признавах й, че изобщо не се бе променила, оставаше си пълна загадка за всеки и в момента ми се искаше да й бях откраднал тази способност. Сега нямаше да се излагам по този начин. Трябваше и гордостта си на преглътна, за да дойда тук отново. - Не ти трябва да знаеш. - отвърнах с горчива усмивка, облизавйки собствената кръв от лицето си -  Дотук със съжаленията, трябва ми временно скривалище.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Sun Feb 11, 2018 11:45 am

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Giphy
Голям си смелчага да дойдеш в Клаудор. Знаеш, че повечето души, които си спомнят живота преди смъртта, все още обвиняват теб. Да се криеш тук надали е добра идея, но можеш да останеш в моята скромна обител. Там никой не пристъпва неканен.
Огледа го добре. Наистина му бе нужно доста време да се възстанови. Демоните добре го бяха подредили, чак жал да ти стане. Но той нямаше да се предаде и това се виждаше в очите му. Не беше толкова силен, колкото опитваше да изглежда, но силата му бе в това да не се предава на самосъжалението. Всички единаци бяха такива.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Sun Feb 11, 2018 11:57 am

Не ми се вярва да ми помагаш заради доброто старо време. Сигурно ще ме подложих на кръстосан разпит вътре, познах ли?
- котешкото любопитство си беше котешко любопитство. Тончо затова не я изтърпях задълго край себе си, макар да си я биваше като най-палавата богиня, която познавам.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Sun Feb 11, 2018 12:06 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Tumblr_oqthg5h2S11wqpu2yo1_1280
Не си насилвай късмета и по-добре влез вътре, преди някоя измъчена от теб душа да те намери!
Маола му посочи портата, зад която се криеше палата й. Влезе вътре без повече да го чака. Радваше се, че поне все още може да ходи, макар че вероятно едва се държеше на краката си. Предвид, че едва не го бяха разкъсали, се оказа доста издържливо изчадие.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Sun Feb 11, 2018 2:08 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Latest?cb=20140102125409
Въздъхнах и пристъпих прага й. Обля ме не чак толкова приятно чувство, защото успях да си припомня миналото ни. А бяха изминали цели десетилетия от тогава, всичко беше мимолетна страст и нищо повече. - Не си променила нищо тук. - изкоментирах тихо, оглеждайки вяло покоите й. - Дори вдлъбнатините по пода и следите от ноктите ти по стените са си още тук. - довършех, опитвайки се да поддържам тона си равен.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Sun Feb 11, 2018 2:12 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Gal-gadot-gif-tumblr-9
Така е, само съм прибавила нови. Между другото, май имаш спешна нужда от вана. Предполагам помниш посоката.
Да, така правеше тя. Вечно се отнасяше с всички като със стари дружки и едновременно с това спазваше нужната дистанция. Искаше да знае всичко за другите, без те да разберат нещо съществено за самата нея.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Sun Feb 11, 2018 2:25 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith 2c6b2c217a75a11cc2c87e18afa59859b2f8888d_hq
Помня, разбира се. - подсмихнах се и тръгнах към навярно най-греховното място в покоите на Маола. Кой знае колко младежи се бяха разтапяли там под нейната доминираща аура. Не беше лесно да се отърсиш от нейното проклятие.
- след малко -
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith 1ymu1h
Извинявай, но да ти се намира някаква чиста дрешка?
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Sun Feb 11, 2018 6:16 pm

Ако те е срам от мен, можеш да облечеш онзи халат.
Погледът на богинята пролази по голото тяло на демона, но остана все така непроницаем. Подсмихна се, питайки се откога демонът бе заприличал толкова на човек. Очевидна бе промяната у него и тя щеше да разбере на какво се дължи.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Sun Feb 11, 2018 8:28 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Tumblr_static_tumblr_m22x6fsqyf1r8vzswo1_250
Просто не искам да те разсейвам с красивата си осанка. - отвърнах саркастично, извъртайки очи, като си наметнах халата и си позволих да се излегна върху първото удобно място, което ми видяха очите. Досега не знаех точно що е това болка, но нали всеки си имаше първи път за всичко.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Mon Feb 12, 2018 6:11 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Tumblr_inline_mqslx415MJ1qz4rgp
Сарказмът е добър знак, скоро ще си като нов и ще можеш отново да погубваш душите на смъртните.
Богинята изкара ноктите си колкото да разреше абаносовата си коса, след което поднесе по нещо за хапване и на двамата, сякаш наистина си бяха стари приятели. Честно казано не го искаше тук, рядко търпеше натрапници в личното си пространство. Но знаеше, че ако потрае още малко той ще се реши да й разкаже какво, в крайна сметка, е станало и така да решат проблема му по-скоро. Маола пак поразгледа раните му и прецени, че до два дена ще се затворят.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 6:04 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith JoyfulHorribleGroundbeetle-max-1mb
Каква добра новина. - отвърнах, поддържайки саркастичната нотка на разговора. Надявах се богинята да не е прочела мислите ми без да съм разбрал, защото определено имах нужда да се подкрепя, а цялата тази храна бе добре дошла. Трябваше и да побързам, защото котките бяха доста лакоми създания, които рядко деляха на половина. Рядко деляха по принцип. - Помогни ми да стигна до масата, или я докарай при мен.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 6:08 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Gal-gadot-fast-five-gif-6
Каква си досада.
*промърмори, подбелвайки очи. Помогна му да седне на масата и дори му върза салфетка като на малките бебенца. Сега наистина изглеждаше като бебе и това я накара да се засмее*
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Giphy28
Не е нужно да се тъпчеш като свиня. Преди малко ядох, така че само десертът е за мен.
В интерес на истината, Маола нямаше особен апетит. Това навярно се дължеше на факат, че любопитството вече беше слязло в стомаха й и я измъчваше жестоко. Нямаше да изтрае мълчанието му още дълго.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 7:17 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Tumblr_meg2n1Q8kh1r1t756
Целият десерт е за теб? На масата има три шоколадови торти и седем мъфини.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 7:19 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Tumblr_inline_mpu534gi9y1qz4rgp
Да, знам, че са малко и за двама ни. Затова подчертах, че десертът е за МЕН.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 7:20 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Tumblr_mysc68TEjz1rlj3awo1_500
Невероятно. По-алчна си и от моя милост. Не знаеш ли, че котките не бива да ядат сладки неща? Това може да те убие.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 7:23 pm

Напротив, ще ме направи още по-силна.
Вече не можеше да се сдържи и проникна в съзнанието му. Невидимите пипала бавно се обвиха около скорошните му спомени. Успя да види почти всичко и веднага разбра колко здраво беше загазил демонът.
I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Tenor
Ти...Влюбил си се в смъртна!
*гласът й бе възклицание, но едва произнесено. Погледът й остана напрегнат и забит някъде в масата. Все още виждаше преживяното от демона и започна да съжалява, че реши да угоди на любопитството си.*
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 7:30 pm

По дяволите, Маола! Казах ти да не правиш това с мен! - разнесе се тътен от сблъсъка на ръката ми в мраморната маса. Мразех тази нейна способност да прониква в чуждите съзнания. Не че и аз не го правих до известна степен, но едва сега осъзнавах колко беше нечестно и дразнещо. Единствено там можеше да имаш свобода, независимо какво същество си. Само в мислите си. Но когато и там посмее да навлезе някой друг, ти отнемаше единствената възможна абсолютна свобода. А в този момент всичко ми бе отнето. Оставаше и правото ми на кислород да бъде заклеймено и щях да призная, че съдбата ме мразеше в червата си.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 7:39 pm

Аз...съжалявам. Не исках да повдигам темата, но сега мисля, че трябва да поговорим за това!
Не би й пукало и не би била така притеснена, ако нямаше своята собствена причина. Тя се почувства длъжна да му каже. Трябваше да му каже какво ще се случи, ако последва сърцето си.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 8:15 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Tumblr_moo0atPFzt1s90zp5o1_500
И защо трябва да го обсъждам с теб? Не си ми майка. - опитах да успокоя гнева си, но все още си представях как й отскубвам козината и извитите нокти. Когато не бях около Елис, демонът си искаше своето.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 8:26 pm

Може би защото дойде при мен, а аз бях така добра да ти помогна.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Mammon. Tue Feb 13, 2018 8:32 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith UnfitHollowIriomotecat-size_restricted
Бях изпаднал в доста неприятно и неловко положение, не можех и да скрия това, но си оставах демон. Погледът им остана надменен и реших, че ще се размина с фалшива любезност. - Виж, благодаря ти, че ми позволи да остана тук, но те уверявам, че няма да е задълго. Още щом се възстановя, няма да чуеш повече за мен.
Mammon.
Mammon.
Demon
Demon

Back to top Go down

Post by Maola. Tue Feb 13, 2018 8:35 pm

I've been there before. It's when hate turns to love And love to hate.Faith to doubt and doubt to faith Gal-gadot-gif-8
Опасявам се, че последното наистина ще се случи, ако не разрешим проблема ти.
Maola.
Maola.

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum